Verzendingen

Onze producten gaan de hele wereld over. Verzenden binnen Nederland of naar België en Duitsland is gratis, voor andere landen verschillen de tarieven. Zie voor de verzendkosten de onderstaande tabel.

Verzendkosten 

Land van bestemming Verzendkosten
België, Duitsland, Nederland GRATIS
Luxemburg, Oostenrijk € 4,00
Verenigd Koninkrijk € 5,00
Frankrijk € 6,00
Denemarken, Spanje € 8,00
Zweden € 10,00
Canada, Ierland, Verenigde Staten € 13,50
Finland, Italië, Noorwegen, Portugal, Zwitserland € 15,00
Alle overige landen € 16,50


Bezorging en levertijd in Nederland

Producten die voor 19:00 uur worden besteld, worden normaal gesproken nog dezelfde werkdag aangetekend via de pakketpost verstuurd. Wij maken gebruik van de pakketdienst van PostNL, die in de meeste gevallen het pakket de volgende werkdag al aflevert, al kunnen zij dit niet garanderen. Dit betekent dat het in totaal 1 á 2 werkdagen duurt voordat je pak wordt bezorgd zodra een bestelling is geplaatst. De aflevertijden van PostNL zijn van maandag t/m zaterdag, in principe voor 18:00 uur. Op drukke dagen kan het zijn dat het pakket later op de avond tot 21.00 uur wordt bezorgd.

Bij ontvangst vraagt de postbode om te tekenen voor ontvangst, zo weten wij zeker dat je het pakket hebt ontvangen, anders loopt de buurman straks nog de baas uit te hangen in de straat gekleed in jouw nieuwe pak. Zorg er dus voor dat er overdag iemand aanwezig is op het afleveradres (bijvoorbeeld op je werk) om te tekenen voor ontvangst. Ook versturen naar postbussen is mogelijk.

Als er niemand aanwezig is wanneer het pakket wordt bezorgd, dan laat de postbode een briefje achter. Normaal gesproken wordt het pakket dan de volgende werkdag nogmaals aangeboden op hetzelfde adres. Is er dan weer niemand aanwezig, wordt het pakket op het dichtstbijzijnde postkantoor afgegeven. Er wordt dan een briefje achtergelaten met de melding dat de bestelling daar binnen drie weken afgehaald kan worden.

Zodra jouw pakket is verzonden krijg je hiervan een bevestiging per email, waarin ook een Track & Trace link is te vinden waarmee je kunt zien waar de bestelling zich bevindt. Een indicatie van de levertijd is te zien in de volgende tabel. Let op: wij kunnen deze levertijden niet garanderen en zijn afhankelijk van PostNL. Er kunnen daarom dus ook geen rechten aan deze tabel worden ontleend:


Besteld voor 19:00 Eerste bezorging Tweede bezorging
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Dinsdag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag


Bezorging en levertijd buiten Nederland

Producten die voor 14:00 uur worden besteld, worden normaal gesproken nog dezelfde werkdag nog via de pakketpost verstuurd. Wij maken gebruik van de pakketdienst van PostNL in Nederland en van lokale bezorggdiensten in het buitenland. Afhankelijk van de bestemming in het buitenland, zal jouw bestelling vervolgens in Europa tussen 1 en 7 werkdagen worden afgeleverd.

Ook in het buitenland vraagt de postbode om te tekenen voor ontvangst, zo weten wij zeker dat je het pakket hebt ontvangen, anders loopt de buurman straks nog de baas uit te hangen op straat gekleed in jouw nieuwe pak. Zorg er dus voor dat er overdag iemand aanwezig is op het afleveradres (bijvoorbeeld op je werk) om te tekenen voor ontvangst, anders kan het pakket bij het postkantoor worden achtergelaten, afhankelijk van het beleid van de betreffende buitenlandse bezorggingsserice.

Zodra jouw pakket is verzonden krijg je hiervan een bevestiging per email, waarin ook een Track & Trace link is te vinden waarmee je kunt zien waar de bestelling zich bevindt. De onderstaande tabel geeft een indicatie van de levertermijn van OppoSuits in enkele buitenlandse bestemmingen. Let op: wij kunnen deze levertijden niet garanderen en zijn afhankelijk van PostNL en de lokale bezorgingsdienst. Er kunnen daarom dus ook geen rechten aan deze tabel worden ontleend:


Land van bestemming Overkomstduur (werkdagen)
België 1 - 2
Duitsland, Luxemburg 2 - 4
Denemarken, Frankrijk, Ierland, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland 3 -5
Finland, Italië, Noorwegen, Portugal, Spanje 5 - 7
Canada, Verenigde Staten 5 - 8
Overige landen 5 - 12


Het is mogelijk dat klanten buiten de Europese Unie (EU) bij het ontvangen van een bestelling geconfronteerd worden met invoerrechten, douanekosten, importheffingen, belasting of andere lokaal opgelegde kosten. Deze kosten dienen te worden betaald door de ontvanger van de bestelling. Regelgeving rondom het invoeren van producten varieert sterk per land, wij adviseren daarom dat je de regelgeving in jouw land uitzoekt alvorens je een bestelling plaatst. OppoSuits is niet aansprakelijk voor enige vorm van invoerrechten, importheffingen of andere kosten die worden opgelegd voor het invoeren van producten.


Retourneren en ruilen

Na ontvangst van je bestelling zul je jouw pak ongetwijfeld snel willen passen. In het geval dat jouw pak toch niet past, dan krijg je van ons de mogelijkheid om het binnen veertien dagen na ontvangst te ruilen voor de juiste maat. We verzoeken je wel eerst alle informatie over meten en maten goed door te nemen alvorens jouw bestelling te retourneren, aangezien er specifieke informatie is vermeld over bijvoorbeeld de lengte van de pantalons en het eventuele inkorten hiervan.

Een voorwaarde van het retourneren is dat het jasje, de pantalon en de stropdas in ongebruikte en onbeschadigde staat (passen mag natuurlijk) inclusief originele labels in dezelfde verzenddoos (voor zover mogelijk) worden teruggestuurd. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Neem contact op via retouren@opposuits.nl voor de afhandeling hiervan, zodat wij je snel kunnen voorzien van een nieuw pak in de juiste maat.

In het zeer onwaarschijnlijke geval dat je niet tevreden bent over jouw pak, krijg je van ons de mogelijkheid om het binnen veertien dagen te retourneren. Een voorwaarde van het retourneren is dat het jasje, de pantalon en de stropdas in ongebruikte en onbeschadigde staat (passen mag natuurlijk) inclusief originele labels in dezelfde verzenddoos (voor zover mogelijk) worden teruggestuurd. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Neem contact op via retouren@opposuits.nl voor de afhandeling hiervan en vertel ons wat exact het probleem is, zodat wij het aankoopbedrag binnen uiterlijk 14 dagen kunnen terugbetalen.